Volné pracovní pozice
Staňte se členy týmu Resinstudio.cz! Pokud máte o některou z nabízených pozic zájem, pošlete nám zprávu spolu s životopisem na e-mail info@resinstudio.cz.
- Nabízíme stabilní pracovní prostředí v rychle rostoucím e-shopu s moderním přístupem k technologiím.
- Poskytneme vám možnost profesního růstu a vzdělávání v oblasti e-commerce a digitálního marketingu.
- Práce u nás znamená flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office (v případě možnosti).
- Našim zaměstnancům nabízíme atraktivní finanční ohodnocení a motivační bonusy za dosažené výsledky.
- Stanete se součástí přátelského týmu, kde si ceníme kreativity, inovací a týmové spolupráce.
- Máte možnost podílet se na zajímavých projektech a přispět k rozvoji našeho e-shopu.
- Nabízíme zaměstnanecké slevy na naše produkty a další benefity, které zpříjemní váš pracovní i osobní život.
Budeme se těšit na vaši zprávu!
Nabízené pozice
1. Provozní / Výkonný / Obchodní ředitel (COO + CEO) (1 osoba)
Pracovní naplň:
- Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními zákazníky a dalšími subjekty
- Zodpovědnost za každodenní chod a provoz organizace
- Nastavení, řízení a koordinace provozních procesů v rámci organizace
- Řízení financí a odpovědnost za finanční výsledky
- Vývoj nových produktů a technologií
- Koordinace řešení provozních a operativních problémů
- Tvorba organizačních, provozních a pracovních řádů a dalších norem potřebných k řízení organizace
- Hledání nových dodavatelů, kontrola dodávek a zpracování dokumentace
- Pravidelné podávání povinných hlášení a dokumentů (ASEKOL, NATUR-Pack atd.)
- Plánování a koordinace údržby a pravidelných servisních prohlídek a oprav
- Nábor, adaptace zaměstnanců, rozdělování práce zaměstnancům, vedení a kontrola výsledků. Budování firemní kultury a motivace zaměstnanců
- Tvorba personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury
- Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě
- Spolupráce s vedením firmy při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců
- Sledování legislativních změn v oblasti pracovněprávní problematiky
- Vytváření programů kariérového růstu a vzdělávání zaměstnanců
- Komunikace s hlavními externími partnery (uzavírání smluv, platby atd.)
- Sestavování a správa rozpočtu e-shopu
- Kontrola nákladů a zjištění efektivního využívání finančních zdrojů
- Jednání s externími organizacemi (úřady práce, sociální úřady, inspektoráty bezpečnosti práce apod.)
- Kontrola evidence a skladování zboží
- Sběr údajů, jejich analýza a tvorba plánu s ohledem na prognózu budoucího vývoje trhu v daném odvětví či sortimentní řadě
- Plánování vývoje a úprav webových stránek internetového obchodu
- Vytváření finančních plánů a strategií
- Kontrola nákladů a zjištění efektivního využívání finančních zdrojů
- Finanční analýza a reporting
- Řízení rizik
- Řízení cash flow
- Dohled nad dodržováním právních a regulačních požadavků
- Zavádění nových nápadů a inovací do praxe
- Neustálé zvyšování odborných znalostí a dovedností, studium nových metod a technologií
- Vedení záznamů o vykonané práci
2. Specialista marketingu / správce e-shopu (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Spravovat e-shop a webové stránky, aktualizovat informace o produktech a firmě (Shoptet)
- Podílet se na správě sociálních sítí
- Komunikovat s produktovýma obchodním týmem
- Vytváření propagačních akcí, prodejních a jiných marketingových nabídek
- SEO, PPC, remarketing, analytika
- Udržování klientské základny a její analýza
- Správa a optimalizace produktových nabídek našich značek na různých online tržištích (Alza, Kaufland atd.)
- Analýza prodejních dat a návrh strategií na zvýšení prodeje a ziskovosti
- Monitorování konkurence a identifikace nových obchodních příležitostí
- Spolupráce s interními týmy (marketing, zákaznický servis, sklad, balení) pro zajištění plynulého chodu obchodních aktivit
- Realizace marketingových aktivit
- Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu
- Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
- Vyhodnocování efektivity marketingových činností
- Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations
- Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů
- Podpora prodejců - obchodních zástupců
- Analýza vnějších a vnitřních činitelů (SWOT analýza)
- Vyhledávání příležitostí na trhu
- Vytváření optimální marketingové strategie
- Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech
- Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje
- Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů
- Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací
3. Zákaznický servis, specialista služeb zákazníkům (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Poskytování konzultací zákazníkům v případě složitých problémů (e-mail, telefon, chatbot)
- Aktivní podíl na udržování a rozvíjení vztahů se strategickými klienty
- Koordinace vyřizování stížností zákazníků, poskytování technických a cenových informací
- Akvizice nových zákazníků
- Tvorba analýz zákaznických požadavků, sledování spokojenosti
- Vedení příslušné dokumentace
- Studium nových poznatků v oboru a jejich aplikace do praxe
- Práce s recenzemi, komentáři a dotazy na sociálních sítích
- Podpora při nákupu
- Správa zákaznických účtu
- Vedení záznamů o vykonané práci
- Neustálé zvyšování odborných znalostí a dovedností, studium nových metod a technologií
4. Vedoucí nákupu a cenotvorby, ředitel nákupu (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Kontrola kvality zakoupeného zboží
- Tvorba a doplnění sortimentu, hledání nového zboží
- Kontrola skladových zásob a včasné objednávání nového zboží
- Testování nového zboží (odlévání, focení výrobků)
- Spolupráce s týmem logistiky na řešení reklamací a přání zákazníků
- Podíl na tvorbě kvalitního obsahu webu
- Tvorba ceny dle vnitrofiremních pokynů
- Vedení evidence a archivace dokladů o nákupních cenách
- Kompletní přehled o zboží
- Vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů
- Nákupní marketing – analýza a průzkum trhu
- Sestavení a správa rozpočtu nákupu
- Objednávky (platby, kontrola, řešení potíží atd.)
- Řešení složitých reklamací
- Analýza konkurenčního zboží a trhů
- Řízení nákupních procesů
- Řízení prodejních aktivit
- Strategické plánování nákupů
- ABC a XYZ analýza zboží
- Komunikace s hlavními dodavateli (uzavírání smluv, platby atd.), řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
- Stanovení výběrových řízení na dodavatele
- Hledání nových dodavatelů, kontrola dodávek a zpracování dokumentace
- Kontrola podřízených a nastavení systému zabraňujícímu braní úplatků (etický kodex a jeho kontrola)
- Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřeného
celku organizace
5. Obchodní zástupce B2B (1 osoba)
Pracovní náplň:
- Aktivní akvizice nových klientů v B2B segmentu
- Analýza a segmentace trhu
- Poskytování informací o charakteristikách a funkcích zboží a služeb zákazníkům
- Prezentace zboží zákazníkům a prodej
- Podpora prodeje
- Provádění marketingového průzkumu
- Vedení evidence a obchodní dokumentace
- Sestavování kalkulace ceny výrobků a služeb, znalost principů tvorby cen
- Budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů
- Vytváření nabídek na míru zohledňujících potřeby klienta
- Vyjednávání podmínek spolupráce, příprava podkladů a uzavírání kontraktu
- Neustálé zvyšování odborných znalostí a dovedností, studium nových metod a technologií
6. Manipulační pracovník skladu (externista na DPP)
Pracovní náplň:
- Zodpovědný za efektivní a bezpečný příjem, nakládání, skladování a expedici těžkého zboží
- Obsluha manipulační techniky
- Dodržování bezpečnostních předpisů
7. Specialista nákupu a produktový manažer, ředitel nákupu
Pracovní náplň:
- Kontrola kvality zakoupeného zboží
- Tvorba a doplnění sortimentu, hledání nového zboží
- Kontrola skladových zásob a včasné objednávání nového zboží
- Spolupráce s týmem logistiky na řešení reklamací a přání zákazníků
- Tvorba ceny dle vnitrofiremních pokynů
- Vedení evidence a archivace dokladů o nákupních cenách
- Kompletní přehled o zboží
- Vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů
- Nákupní marketing – analýza a průzkum trhu
- Sestavení a správa rozpočtu nákupu
- Objednávky (platby, kontrola, řešení potíží atd.)
- Řešení složitých reklamací
- Analýza konkurenčního zboží a trhů
- Řízení nákupních procesů
- Řízení prodejních aktivit
- Strategické plánování nákupů
- ABC a XYZ analýza zboží
- Komunikace s hlavními dodavateli (uzavírání smluv, platby atd.), řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
- Stanovení výběrových řízení na dodavatele
- Hledání nových dodavatelů, kontrola dodávek a zpracování dokumentace
- Kontrola podřízených a nastavení systému zabraňujícímu braní úplatků (etický kodex a jeho kontrola)
- Vedení záznamů o vykonané práci
- Neustálé zvyšování odborných znalostí a dovedností, studium nových metod a technologií.