Doprava a platba

DOPRAVA (ČESKÁ REPUBLIKA):

  • Osobní odběr ZDARMA na adrese: Hraniční 2115, 370 06 České Budějovice (Pozor! Po telefonické domluvě od 7:30 do 15:00 v pracovní dní)
  • Zásilkovna Z Point: ZDARMA pří nákupu nad 2.000 Kč (váha do 5 kg!)
  • Zásilkovna Z Point: 69 Kč (do 5 kg),  89 Kč (od 5 do 10 kg)
  • Zásilkovna doručení na adresu: 89 Kč (do 5 kg), 129 Kč  (od 5 do 10 kg), 139 Kč  (od 10 do 30 kg)
  • Zásilkovna na svých stránkách uvádí, že v ČR "80 % zásilek dorazí už do druhého dne. Dobu doručení negarantujeme, ale uděláme maximum pro to, abychom vaši zásilku doručili co nejdříve."
  • PPL PARCEL SMART (ParcelShop): 89 Kč (do 5 kg), 129 Kč (od 5 do 25 kg)
  • PPL: 119 Kč (do 10 kg)
  • GLS ShopDeliveryService (výdejní místo): 44 Kč (jenom do 10 kg)
  • GLS (doručení na adresu): 69 Kč (do 3 kg), 74 Kč (od 3 do 10 kg), 79 Kč (od 10 do 20 kg), 99 Kč (od 20 do 31,5 kg)
  • Geis CZ (paletová přeprava): 390 Kč (od 30 do 50 kg)

Doprava nad 2.000 Kč (Zásilkovna Z Point) nebo nad 2.000 Kč (PPL PARCEL SMART (ParcelShop)) do 5 kg ZDARMA!

sk-vlajka DOPRAVA (SLOVENSKO): 

1) Zásilkovna Z Point: 0 EUR  od nákupu 80 EUR (váha do 5 kg!)

Zásilkovna Z Point: 3,9 EUR (do 5 kg), 4,9 EUR (do 10 kg), 6,9 EUR (do 15 kg), 11,9 EUR (do 30 kg) 

Zásilkovna doručení na adresu: 3,9 EUR (do 1 kg), 4,1 EUR (do 2 kg), 4,4 EUR (do 5 kg), 5,4 EUR (do 10 kg), 6,9 EUR (do 15 kg), 11,9 EUR (do 30 kg) 

Zásilkovna na svých stránkách uvádí, že na Slovensko "80 % zásilek dorazí už do druhého dne. Dobu doručení negarantujeme, ale uděláme maximum pro to, abychom vaši zásilku doručili co nejdříve."

2) GLS ShopDeliveryService (max. rozmer v SR: 50 × 50 × 50 cm, max. váha v SR: 31,5 kg.): 

0 EUR od nákupu 80 EUR (váha do 3 kg!)

3,4 EUR (do 3 kg), 4,9 EUR (3-10 kg), 5,5 EUR (10-20 kg), 5,9 EUR (20-30 kg)

PLATBA

  • Online platby, bankovní převody, platba kartou, GoPay - ZDARMA 

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ DOPRAVCEM

Produkty pečlivě a s láskou balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem na info@resinstudio.cz. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží.

CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?

Zásilkovna: Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem na info@resinstudio.cz. A to nejpozději do 5 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem na info@resinstudio.cz. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail info@resinstudio.cz a my se vám ozveme s dalším postupem.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.